Jullov

Postat den: 2015-12-18 @ 23:12:33 | Vardag | Kommentarer (0)

Drog mig upp ur sängen imorse för att ta hand om hästarna. Bobbisen och var ute på en timme lång skritt tur över stock och sten. Höll på att flyga av en gång då jag bar honom gå över en liten nedfallen gran och han hoppar rätt upp i luften över den, satt barbacka men höll mig kvar. Han hade en jäkla fart idag ingen vila. Sen har jag inte gjort så mycket mer idag faktiskt! Imorgon så kör jag Bob till Kvicksund där han ska bo medan vi är i Thailand, Kristin och mamma följer med mig som sällskap!




Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan