Lämna bort djur

Postat den: 2015-12-20 @ 23:46:17 | Vardag | Kommentarer (1)

Igår så körde jag Bob till Kvicksund där han ska vara på rehab i 3 veckor. Han ska gå i vatten, skrittband och tömköras/longeras. Hoppas på att han kommer att biffa till sig. Zelda lämnade vi hos mormor och vi åt även kvällsmat där. Det var gårdanen inte så spännande direkt. 
 
Glömde ta med mig passet till Kvicksund igår så åkte dit imorse och pussade på Bob lite extra. Var sorligt att lämna honom då jag inte känner dessa människor så väl och han är på ett nytt ställe, samtidigt som jag vet att han kommer ha det bra. Det är bara Jönsson iprincip som har haft hand om Bobbi när jag varit på resandefot och då har jag varit jätte trygg. Men de är väldigt proffesionella och Bob är världens snällaste så det kommer gå bra! Imorgon åker vi till Thailand i 2 veckor och 4 dagar så vi hörs när jag kommer tillbaka puss och hej!
 
 
Älskar honom ♥

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Postat av: E

Bööööörja blogga igen nuuuu 😗 Puss

2016-01-12 @ 12:30:58
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan