Följa Jon

Postat den: 2015-12-10 @ 23:28:28 | Vardag | Kommentarer (0)

Dagen började med en sovmorgon, underbart! Som sedan följdes av två helt okej lektioner. Efter vi slutat satt vi kvar i skolan i 2-3timmar och pluggade fysik, vilket var välbehövligt! Mamma var snäll och följde med mig till stallet så jag skulle slippa vara där hela natten. 

Vi var som max 7 privatryttare på våran sida av ridhuset. Det är ju lite annorlunda när det är sju personer som ska rida självständigt på samma yta än om man har en ridlektion då gör alla samma sak och det blir inte lika rörigt! Men jag tycker att det gick förvånansvärt bra, ett tag red nästan allihopa i galopp över två bommar i samma varv. Så roligt alla satt och skattade och var lyckliga på sina hästar, det kallar jag gemenskap! Bob var tjurig på mig i början när jag bad honom få fram med och sa ifrån. Men efter att han fått komma igång så blev han rätt fin, lite kort i halsen men det är något som jag ständigt jobbar med. Har ju inte ridit på två dagar så vad kan men förvänta sig. 


Vill galoppera fram i snö!!

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan