Full fart

Postat den: 2012-12-22 @ 23:54:26 | Vardag | Kommentarer (0)

Min dag:
 
  • Tog med Zelda och alla hennes grejer till stallet på morgonen då vi även släppte ut hästarna. Fixade iordning i hennes box, sen satt hon innanför min jacka när vi släppte ut hästarna, haha :) Hon låg även där när jag ledde bort Dippe och allt, den kaninen är världens snällaste♥
  • Åkte direkt efter stallet till stan. Hittade ett par svarta byxor då mina har blivit gråa... Sen hittade jag två tröjor men vi hann aldrig prova dem så de är undan lagt tills imorgon.
  • Åkte till min farbror och käkade där, super gott var det! Vi var där 13-18 kanske :) Trevligttrevligt, fick även min julklapp av farfar och Yvonne pengar. Igår fick jag min födelsedags present av farmor oxå pengar.
  • Sen åkte vi hem bytte om, började packa lite tills imorgon. Pappa och jag åkte till stallet. Fick hjälp av en i stallet Freddie och kolla om han var halt vilket han fortfarande var... Men det såg bättre ut! Så jag tog Dippe i ena handen och Twiggy i andar handen (en kompis ponny som jag skulle gå med). Myste även med ninen :love:
  • Nu har jag nästan packat klart :D och måste sova för imorgon åker vi till Italien till min moster, Mic och lilla Ale :thumbup:

Kommer att bli dålig bloggning nu, men har gjort några få inställda har inte hunnit med flera än typ 4 stycken... Men jag är tillbaka 2 Januari :)

 


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan