Italien

Postat den: 2012-12-29 @ 22:22:46 | Vardag | Kommentarer (1)

Hellu

Nu äntligen har jag skrivit in koden till Wii-fit här hemma hos Kicki, Mic och Ale. Tänkte bara berätta att jag har det super och så.

På julafton så gick jag, mamma och moster Kicki på stan på förmiddagen jag hittade ett par byxor och en kofta super snyggt!

Den 26 så hade vi dop för Ale i en kyrka som låg nära där Mics föräldrar bor. Efter dopet så gick alla på lunch 7rätters! Snacka om att jag var mätt då, haha. Vi bodde på hotell på kvällen för alla fick inte plats hos Mics föräldrar. Men när vi vaknat den 27 så gick vi till the patents, myste även med hundarna där. Stackarn ena hade bara 3 ben. De har det bra där till skillnad från många andra hundar. De klappar dem och de får mat! :)

Mics föräldrar gör mycket mat själva så som jätte goda korvar, nån slags inlagd paprika och sen har de kastanje träd, hasselnötts träd och walnöttet typ. Åt ihjäl mig där oxå, vart man en kommer är det massa fika och mat!

Vi var i Pompeji igår 28 vart rätt uttråkad jag och gamla saker är inte så glada i varandra. Men det var intressant att se människo kropparna, låter som värsta huliganen! Idag var jag på stan igen, försökte hitta en väska då min är sönder men hittade ingen jag gillade. Kollade även på skor, men hittade inga till vintern...

Idag så gick vi först på morgonen och köpte nybakat bröd, yammie! Sen gick vi till ett stall nära min moster och vi åkte även till två olika ridsport affärer. Är man häst tjej så är man, haha. Hittade ett par ridstövlar jag gillade får se om jag kanske köper ett par :) Efter det åkte vi in till stan hittade en väska på ett stånd ingen speciell men ändå stilren och snygg! Köpte även en present till Amanda för att hon tar hand om mina djur :D

Nä nu får ni en bild då det inte går att lägga upp fler :(


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Postat av: Amanda som tar hand om dina djur

😍

2012-12-30 @ 19:06:48
URL: http://amandaadolfssons.blogg.se
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan