Galen ponny

Postat den: 2013-04-05 @ 00:34:14 | Vardag | Kommentarer (0)

Har inget kul att blogga om men jag kan väl berätta om min dag i vanlig ordning...
 
Vakande klockan nio av att Amanda ringde mig... hon hade glömt sin plånbok och hon var iväg till hööks idag så hon kom och hämtade den. Chillade lite och åt två superduper goda mackor. Jag drog ner och gymmade i 1 timme sedan vidare till stallet.
 
Red ett toppenpass på Zuri och promenerade med GALEN ponny! Släpade fram två bommar på utebanan till Zuri, ibörjan gick hon emot skänkeln, så fick försöka få fram henne lite längre idag än vanligt. Men mitt i passet släppte allt och hon vart jätte mjuk och påverkbar.
 
Dippe vill verkligen inte vila längre han vill igång. Han försöker trava berdvid mig och arbeta sig själv, han trodde att allt var farlig idag. Hoppas den där pappan ringer till veterinären så vi får åka iväg och ultraljuda eller vad det heter.
 
Imorgon har jag samma upplägg, dock måste jag komma iväg till gymmet tidigare, sen har jag lite mer att göra i stallet. Tänkte jag skulle putsa lite till Linnea då hon ska tävla på Lördag och kommer inte hem föräns sent på fredagen (imorgon).
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan