hästar, hästar och åter igen HÄSTAR

Postat den: 2013-04-02 @ 00:32:05 | Vardag | Kommentarer (0)

 
Hellu
 
Idag så åkte jag ut till stallet vid 12 då vi hade träning med laget som pappisen styrt upp. Eftersom Dippe är skadad så kunde jag inte vara med på träningen utan fick titta på istället. Vi hade med oss fika som vi snaskade i oss tillsammans efter träningen.
 
Efter det skrittade jag ut och mamma gick med Dippe samtidigt, red även en stund på utebanan som börjar smälta undan. Martell var jätte lugn idag och det gick hur bra som helst att galoppera i en lugn och kontrollerad galopp utan att han studsade eller stack. Han slappnade av riktigt bra i traven, hur nöjd som helst!
 
Imorgon kommer hans ägare hem så då kommer jag kanske bara rida honom någon gång om hon inte hinner då hon har två hästar till. Men imorgon ska jag ha hand om Zuri till och med fredag. Ska bli så kul, hon är så fin och rolig att rida! :D
 
 
Zuri och Dippe♥

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan