lag tävling imorgon

Postat den: 2013-04-19 @ 23:28:06 | Vardag | Kommentarer (0)

Hellu
 
Idag så slutade jag vid 12.30 så nice! Var i stallet kanske runt ett så fixade allt med Dippe promenerade med mera. Sedan så byggde vi (jag, sofia, clara och madeln) upp två små hinder och några upphöjda trav bommar.
 
Lussi klarade alla bommar utan problem, dock måste jag försöka komma ut  i skogen någon dag. Men det har blåst så mycket att träden har ramlat omkull, då vill man ju inte rida ut. Imorgon får Lussi vila så rider jag antingen ut eller på banan på söndag med henne.
 
 
Imorgon så blir det dressyr tävling för hela slanten. Vi har ett div 3 lag i dressyr som jag skulle vara med i men som sagt Dippe är ju inte igång, men jag har hjälpt tre andra som ska rida ridskoleponnysar att fixa iordning allt. Eftersom pappa är lag ledare så måste vi åka med och jag hjälper till.
 
Hann även med en sväng till ingvaldstorp idag köpte upp mitt presentkort äntligen. Vart en grimma, ett grimmskaft, två olika borstar och häst godis. Nej, nu måste jag sova blir en riktigt tidig morgon runt 3-4 ska jag upp...
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan