little update

Postat den: 2013-04-12 @ 23:05:02 | Vardag | Kommentarer (0)

Hellu
 
Hatar när bloggare förklarar sig varför de inte har bloggat istället för att bara fortsätta där de slutade och köra på. Men nu ska jag förklara och trotsa min värderingar.
 
Ridskolelärarna har frågat mig om jag vill rida två ridskoleponnysar. Den ena går knappt några lektioner och hon heter Lussi, hon är verkligen en super söt c-ponny född 2005 så hon har livet framför sig! Lussi rider jag till lite kan man väl säga, jag får rida henne så mycket jag hinner och kan. Hon är till salu för hon inte trivs på ridskolan, men hos rätt familj så skulle hon vara en guldklimp. Hon har bott hemma hos ena ridläraren ett tag och då var hon inte alls tjurig. Hennes annons hittar ni HÄR.
 
Andra ponnyn som jag rider heter Herbie och är en b-ponny, han går lite lektioner men är lite busig och behövs sättas på plats och arbetas ordentligt. Honom rider jag lite ibland bara, han är också super söt och jättefin i ridningen. Honom kan ridskolan tänkas lånas ut i ett år så han får komma ut på tävlingsbanorna tyckte jag de sa.
 
Utöver detta så ska jag plugga och så försöker jag hinna med att träna, därför kommer jag hem sent på kvällarna och behöver äta sedan sova. Därför hinns inte bloggen med för tillfället.
 
Dippe ska jag med veterinären med på måndag, hoppas verkligen jag får sätta i gång honom nu. Han har så mycket överskotts energi! I helgen är det hopptävlingar på trolldal jag ska vara funktionär och ska tävla en ridskoleponny i laget då det fattas ett ekipage antingen blir det Lussi eller Aussie (som jag hade med på Strömsholmkursen).
 
lånade bilder
 
 
Herbie
 

Lussi

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan