shopping, uteritt, broddar till promenad

Postat den: 2013-04-03 @ 23:57:01 | Vardag | Kommentarer (1)

Hellu
 
Hittade en munktröja från WESC som fick följa med mig hem, fanns egentligen två tröjor som jag också gärna skulle ha i mina klädhögar. Fikade och åt gott, helt enkelt en lyckad dag i Vingåker. När mamma slutade åkte vi hem för att hämta ridkläder och sedan ner till pollarna.
 
Jag och Amanda red ut, super härligt i den fina vår solen. Zuri tyckte det var riktigt kul att få komma ut, hon gjorde några glädjesrång även idag. Hon var lite rädd för allt men ändå så svarade hon fram för skänkeln och gick dit jag ville. Tog en kortare promenad med Dippe då jag inte hann, för min familj kom och hämtade mig.
 
Fixade även Dippes broddar då vissa har lossnat och de satt ojämnt. Men nu sitter det två på varje sko, Han har fått värsta gräs magen och är hur pigg som helst. När man är ute och går med honom så börjar han trava super sakta och "arbetar sig själv i form", sötnos :*
 
tjokis
 
 
Zuri

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Postat av: Anni oveson

Vad fin hon är! :)

Svar: Ja, det är hon :D
ericssonsaga.blogg.se

2013-04-15 @ 11:57:07
URL: http://teamoveson.blogg.se
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan