Tävlingen med Aussie 13/4

Postat den: 2013-04-15 @ 00:27:13 | Vardag | Kommentarer (0)

Hellu
 
Igår så tävlade jag med ridskolansponny Aussie i lag klassen då de saknade ett ekipage.
 
Jag fick ett stopp och ett pet. Hon har troligen aldrig sett muren förut och när jag red runt och visade den så reagerade hon inget alls. Men när jag vände upp mot muren så vart det tvärnit 10m innan. Fick över henne på andra försöket med mycket bestämdhet. Vi petade sista hindret, skulle ha ridit henne ända in i mål men såklart släppte jag henne... Så arg på mig själv över det.
 
Alla språng var superhärliga, stora runda och luftiga. Sist när hon var med på danielkursen så var hon så "fyrkantig", nu var hon mycket rundare. Så har med mig en bra känsla från klassen och det är den som räknas.
 
Laget slutade på 8 fel och vi kom en utanför placering sjätte plats.
 
 
Munsboro Aussie

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan