VÅÅÅÅR

Postat den: 2013-04-03 @ 00:58:51 | Vardag | Kommentarer (0)

Hallåjsan!
 
Idag bar det av tidigt till stallet, för att hinna med Dippe och Zuri innan 3 då jag skulle vara på gymmet. Tog en promenad med Dippe och Amanda gjorde mig sällskap med Martell, hur mysigt som helst!
 
Red därefter Zuri på stora utebanan tillsammans med Amanda och Artie. Jag tror hon tyckte det var skönt att slippa bli riden mellan fyra väggar, då hon bockade ett antal gånger inte dumt eller stort men som små glädjesprång. I slutet gick hon riktigt fint, men var tvungen att avsluta så vi kunde skynda oss till gymmet.
 
Dippe fick gå hel naken i hagen idag. Så fort jag tog av täcket och skydden for han i väg i en liten galopp och sedan började han klia sig lite.
 
Imorgon vankas det busstur till vingåker för lite shopping, med bästavännen!
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan