Biotherm

Postat den: 2013-02-08 @ 08:00:00 | Tips | Kommentarer (0)

Vill dela med mig av vad jag använder för ansiktiskräm varje dag. Eftersom jag är ute mycket och har en fet hud så bilr jag jätte torr om jag inte sköter om den. Så i julklapp fick jag en uppsättning av Biotherms ansiktsrengöring, vilket har fungerat super för mig!
Biosource Creme Mousse Dry Skin Rengöringsmousse för torr hud. Innehåller 70 mineraler som återfuktar huden och magnesuim som stärker den. Löser upp make up och orenheter snabbt och skonsamt. Huden blir återfuktad och får en klar och fräsch lyster. 
Volym: 150 ml
 
Andvändning
Fukta ansiktet. Massera upp en pärlstorlek av mousse med vatten till ett lödder och massera in i anskitet och skölj därefter av. 245kr på Kicks.
Biosource Lotion Dry SkinAnsiktsvatten som avlägsnar rester av make up, balanserar hudens ph värde och förbereder huden för efterföljande vård. Huden blir återfuktad och mjuk. Innehåller 70 mineraler som återfuktar och magnesium som stärker huden.
Volym: 200 ml
 
Andvändning
Applicera ansiktsvatten på en bomullspad och stryk den i hela ansiktet, för att sedan applicera efterföljande vård.245kr på Kicks.
Aquasource Creme Dry Skin Aquasource hjälper till att stärka huden, kompensera för förlusten av fukt samt att bibehålla en optimal fuktnivå.
Den nya generationen Aquasource innehåller bland annat Mannose, ett effektivt och naturligt ämne som tillsammans med Biotherms näringsrika thermalplankton bevarar fukten längre. Utan parabener.
 
Volym: 50 ml. 380kr på Kicks.
 


 


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan