Godnatt

Postat den: 2013-02-20 @ 00:32:00 | Vardag | Kommentarer (0)

Klockan är mycket och jag ska gå upp tidigt imorgon, så detta får bli ett kort inlägg.
 
Red Dippe i tältet, forsatte på mina tre spår och på slutet känndes det faktiskt som jag lyckades några långsidor. Dock har jag min sits att jobba på jag höjer och drar bak händerna när jag ska rida tre spår, aja baja!
 
Upptäckte även att han var tjock om höger fram. En hagkompis till Dippe, vart halt idag och sen har jag hittat lite sår på Dippe så troligen har de bråkat eller busat. Men efter jag ridit och fixat iordning honom så kännde jag på hans ben nogrannt. Sedan gick jag med honom i 10 min och kollade reaktionen efteråt och då började den gå ner. Så troligen är det bara något blodkärl eller nått i den stilen. Men han står inne tills jag kommer imorgon så jag kan kolla upp det innan jag bestämmer om han får gå ut eller inte.
 
Imorgon skjutsar mormor och morfar mig till stallet. Vi i kusen ska ha en aktivitet där man får testa på körning. Utöver det så har jag två ponnysar imorgon Dippe och Twiggy.
 
 
lekte lite med bilden

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan