Hoppning

Postat den: 2013-02-16 @ 18:01:24 | Vardag | Kommentarer (2)

Hellu
 
Mina planer håller för en gång skull. Fick ett sms utav Linnea imorse, hon frågade om jag ville hoppa med henne. Så jag slapp hoppa själv, sån tur hade jag! :)
 
Vi byggde upp två räcken, en oxer och tre studs. Vi hade två linjer och sedan studsen på enalångsidan, kanske bättre och rita så ni fattar.
 
Asså överlag gick det väl bra. Har ju inte hoppat han sådär jätte mycket så, vi fick några stopp pga att jag red dåliga vägar. Det är så svårt att hoppa själv jag blir inte lika fokuserad och skärper inte till mig ordentligt. Aa, måste sociala mig lite (mormor är här) och så ska jag redigera bilderna jag tog idag om någon vart bra ;)
 
Han blir så tjurig på sig själv när det inte går och jag på mig själv. Bra det så vi inte blir arga på varandra :thumbup:
 
Då hade han en hel man, var inte jätte musklad och litelitelite tunn. Nu har han bara en halv man, mera musklad och litelitelite för tjock. Haha, men snart så kommer allt att bli perfekt!

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Postat av: Ponnydressyr - Sara

Vilken fin häst :)

Svar: Tack :D
ericssonsaga.blogg.se

2013-02-16 @ 20:00:44
URL: http://ponnydressyr.se
Postat av: Jenny

Tittade en kortis när du skrittade fram. Ni är jätte fina och det ser jätte trevligt ut. Jag tror på er.

Svar: Tack så jättemycket, vad glad jag blir! :D
ericssonsaga.blogg.se

2013-02-19 @ 10:36:13
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan