resturang med stalltjejerna

Postat den: 2013-02-16 @ 00:31:07 | Vardag | Kommentarer (0)

Hellu
 
Idag hade vi bara matte och spanska på morgonen, fick fina lov ord på spanskan. Så nu kanske man ska satsa på ett A med denna lärare ;) 12.30 hade vi möte i Aulan om musikalen. Jag fick mitt första val dans. Vi lyssnade igenom låtarna, pratade lite allmänt och kollade på när skådespelarna, övade lite.
 
Startade mitt lov med en ute ritt på Twiggy. Hon gjorde bockserier och ville inte trava utan det var galopp som gällde. Men hon travade efter en stund, på vägen hem taktade hon hela vägen och kastade med huvudet. Även fast jag hade lös kontakt och kramade då och då för att hon skulle chilla lite. Jag kommer att försöka rida ut henne en gång i veckan så hon får vana.

Egentligen skulle det ha varit föreningsfest men den blev inställ pga för få anmäla men istället för att inte göra nått drog vi ihop ett gäng och gick ut och åt på restaurang. Jätte trevligt och mysigt var det!

Min käft är helt uppriven efter tandställningen
, på ett ställe så sticker det ut lite av en stål tråd. Idag tog mamma med vax hem i varje fall så nu kan jag få i mig lite mat åtminstone. Har gjort så sjukt ont att jag varken kunnat prata eller ätit på hela dagen.
 
 
miss smummer

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan