skolan, hej!

Postat den: 2013-02-14 @ 08:01:32 | Vardag | Kommentarer (2)

Tränadeför Karin igår skriver ett mer utförligt inlägg senare då jag inte hinner nu. Vi har bestämmt att jag ska träna för henne varje onsdag istället för varannan, lär mig mer och ja, det är helt enkelt bara fördelar.
 
Var sjukt länge sedan jag tränade för henne men  Dippe är så lätt, om man rider på ett sätt en dag så rättar han sig efter det och det tar inte flera gånger för att han ska fatta vad han ska göra.

Ne, nu måste jag springa till skolan. Ha en bra dag!
 
 
saknar dig en massa♥

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Postat av: Tilda Perman

Annie har det jätte bra;D hon är så snäll och fin. Ska på hoppträning med henne 19/2.

2013-02-14 @ 13:47:53
URL: http://tildaperman.devote.se
Postat av: Jenny

Vilken fin och härlig bild!:)

Svar: tack! :)
ericssonsaga.blogg.se

2013-02-15 @ 20:47:32
URL: http://www.narkeryttarna.blogg.se
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan