Spökbacken

Postat den: 2013-02-18 @ 23:53:03 | Vardag | Kommentarer (0)

Hellu
 
Har varit i spökbacken hela dagen och vi har haft en super mysig dag! :love: Helen kom och hämtade mig imorrse sen åkte vi runt hela stan och plockade upp människor för att sedan handla massa korvar och korvbröd, till lunchen.
 
Vi var typ 8 tjejer som körde järnet i backarna, jag och två till åkte lite pulka lite där emellan. Det var massa träd och jag en gång så kraschade jag in i ett träd med ryggen före. Som tur var klarade min rygg sig och jag har inte ont alls i den.
 
När backarna stängde vid 4 så åkte vi och hämtade grejer och lämnade grejer på 3 olika ställen för att sedan slutligen komma lagom fram till stallmötet. Amandis var med på mötet, hon åt lite mat och jag fika (som jag inet ahde ätit upp under dagen).
 
Red dressyr på Dippe i ridhuset, forsatte försökamed våra 3 spår grejen är den att jag känner ännu inte om han går rätt. Så det är super svårt! Men han var i varje fall lösgjord och trampade på så det är alltid nått, haha ;)
 
Vi skjutsade hem Amanda efter stallet men ingen var hemma hos henne så hon följde med hem till oss och än är hon kvar och det lär hon bli. Vi har bastat med inpakning, svittigt och skönt! :thumbup:
 
 
Sen vi åt glass, söt bild!

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan