Uteritt med Emma

Postat den: 2013-02-17 @ 19:46:22 | Vardag | Kommentarer (0)

Hellu
 
Sitter just nu med färgen i håret. Tänkte göra nått lite roligare med håret då jag inte har mod att klippa av det eller liknade....
 
Idag så red jag ut med Emma (hon står bredvid mig). Vi red en sväng på 45min. Han var super pigg! I galoppen ville han bara köra på och när jag samlade ihop honom så var det som om man skulle rida an ett 130 hinder han satte under sig som bara den för att sedan slägga 2-3 galoppsprång innan hindret.
 
Nu tänkte jag ta och göra en mall till veckoscheman, som jag kan fylla i varje vecka. Dock har jag inget bra redigeringsprogram så det får gå med picmonkey och paint.
 
 
Mitt täcke har gått sönder där fram som ni ser på bilden. Någon som har något annat tips på en lösning?

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan