Dagens tips

Postat den: 2013-01-22 @ 17:08:04 | Tips | Kommentarer (0)

Om du hoppar själv och inte får till det/hästen stannar eller liknade och du kommer om och om igen, men det inte går.
 
Då ska du såklart ställa dig frågan har jag rätt tempo osv. Men istället för att alltid rida samma väg till hindret. Rid en kortare/längre väg, oftast så blir språnget bra då.
 
Jag själv kan bli väldigt frusteradoch kommer samma väg några gånger. Tills jag fick höra tipset utav någon minns inte vem det var. Så har jag sluppit komma tusen gånger men ändå så går det inte. Detta tips har jag bärt med mig och det fungerar faktiskt. Inte så krångligt men det kan göra stor skillnad!
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan