don't feel good

Postat den: 2013-01-27 @ 13:15:00 | Vardag | Kommentarer (0)

Hellu
 
Ligger i sängen och ska ta och kolla på massa program. Jag är genomförkyld och mår skit! Har aldrig i hela mitt liv varit sjuk såhär mycket, men någon gång är det väl min tur.
 
Fredag: Jag mådde skit i skolan men var kvar ändå, låg typ på bänkar hela dagen... Vi hade bråttom i stallet för vi skulle bort så mamma och Tessan (en vän som har häst i samma stall)  hämtade mig efter skolan.
 
Jag började med att rida Fursten och det gick toppen! Karin var där när jag red och hon sa att det såg riktigt bra ut. Hon trodde aldrig jag skulle kunna sitta ner på honom men se det gick toppen. Jag red mycket övergångar, små volter, fattningar från halt och shit vad fin han var :love:
 
Tessan fixade i ordning Dippe och hade skrittat fram honom till mig så vi bytte och hon gjorde i ordning Fursten efteråt. Det var jätte svårt att rida Dippe efter Fursten. Jag vet inte hur jag ska förklara men med Dippe är man så himla mjuk och med Fursten så måste man vara normal mot lite hårdare. Låter helt cp, men det är i varje fall en stor om ställning för mig. Så därför gick inte passet med Dippe så bra.
 
På kvällen åkte vi till min ena farbrors fru Lotta (inkl. en kusin) och där var även min andra farbrors sambo + jag och mamma. Åt mat, kollade på film och hade jätte ,mysig chill kväll.
 
Lördag: Åkte till massa affärer och sedan till stallet. Tog en promenad på 20min med Dippe ute i det fria. Han hoppade bara till en gång för en mini buss transport (det var dressyr tävlingar på trolldal). Annars så stannade han lite och var tvungen att checka in miljön men det är helt okej.
 
När vi kom hem var mormor och morfar där. Mormor fyllde 63år så de var bjudna till oss för att fira mormor. Jag hjälpte mormor med datorn och morfar med mobilen, så förhoppningsvis har de lärt sig nått nytt. Mamma fixade min favorit soppa. Vi selade kort pratade, åt god tårta och hade det mysigt.  :thumbup:
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan