Kusen

Postat den: 2013-01-20 @ 17:59:04 | Tankar & Åsikter | Kommentarer (0)

För några dagar sen när jag var i stallet så pratade jag med Elin (en som står i stora stallet) och hon undrade om inte jag ville vara med i Kusen, Katrineholms ungdoms sektion tror jag det står för. Tänkte efter och jag tror att jag skulle tycka det var jätteroligt, så jag ska gå på mötet som var i början av februari. Så då kommer väl jag oxå att sitta med där.
 
Haha, jag blir in värvad överallt... Jag är med i hoppkomitén sen nu kusen, efter det får det vara bra! Jag har aldrig setat i nån ungdomsektion eller liknande, nån utav er som har gjort det? Hur är det?
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan