Skrittade uppsutten idag

Postat den: 2013-01-22 @ 23:18:33 | Vardag | Kommentarer (0)

Hellu
 
Nu så ska jag snart krypa ner i sängen. Vi hade kvällen ikväll så jag skrittade honom i 30min då i tältet, frös ihjäl om mina fötter! ;( Han kändes fräsch, har ju inte skrittat honom uppsutten på typ en vecka. Men jag skrittade med halvlånga tyglar och lät honom bara lunka på.
 
Imorgon blir det en svenska lektion på morgonen sen så går jag på nästan hela musiken och efter det blir det veterinären. Har packat alla saker jag ska ha med mig och gjort lunch till mig, då jag inte kommer hem emellan.
 
Tränade igår och ska väl göra några stups nu innan jag somnar. Imorgon tänkte jag träna mera :) Ska nog även rida och fixa till Fursten på torsdag och fredag :thumbup:
 
Bjuder på denna charmiga bild

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan