Underbart dressyr pass♥

Postat den: 2013-01-29 @ 18:12:08 | Vardag | Kommentarer (1)

Mitt rid pass igår var suveränt. Han var så fin och jag är verkligen super nöjd över både honom och mig.
 
Började med att skritta runt ett ruter ess och rida lite framdelsvändningar, la även volter. Därefter så travade jag fram honom, flyttade honom lite innanför spåret. Sedan så galopperade jag fram honom lite i lätt sits och lät han bara rulla igång.
 
Sedan satte jag mig upp och började arbeta honom på riktigt. Mitt fokus var att få han så samlad som möjligt med energi och jag kan säga att han trampade nästan på stället och vi fick till nått kvarts varv av piruett! I traven så gjorde han super fina ökningar och jag skumpade som en tok. Det finns en riktigt fin dressyr ponny i honom :love:
 
Jag lever fortfarande på det ridpasset. Idag tänkte jag dock ta fram lite bommar, ska leta upp någon givande övning som jag ska köra.
 
Hejhopp!
 
 
första träffen med sin box ;P

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Postat av: Maja

Sv; Ja andra bilden är en snygg och lagom matchning!

2013-01-29 @ 19:06:43
URL: http://jacko.se
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan