Uteritt

Postat den: 2013-01-30 @ 22:02:00 | Vardag | Kommentarer (0)

När jag kom till stallet så var Helena på väg att sadla och tränsa för att sedan rida ut en sväng, så jag skyndade mig och hakade på henne.
 
Vi skrittade mest och travade lite, vart inte sådär jätte lång uteritt men kanske 30-40min. På vägen tillbaka kan man välja att gå genom skogen eller på vägen, vi tog skogen. Dippe klev på stenar fastnade i grenar, haha. Lilla söta ponnyn måste lära sig att man ska akta på sina fötter och kliva över pinnarna i skogen...
 
Imorgon så tar jag tåget vid 12.02 till Eskilstuna. Ska på tandreglerings besök, hoppas tänderna har rört på sig!
 
GODNATT :tired:
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan