HONDA CBR 125

Postat den: 2013-07-24 @ 23:24:17 | Vardag | Kommentarer (0)

Hellu
 
Igår så hade jag ont i magen så låg i sängen och kollade filmer största delen av dagen. Men släpade mig även till stallet och red ett bra dressyrpass på Lussi och Dippe skuttade jag runt på lite barbacka.
 
Idag så har jag hjälpt till hemma och tömt massa skräp på sopptippen. Jag, Jonathan och pappa var även iväg till Örebro och hämtade sten, samtidigt så kickade vi på en mc. Det var en Honda cbr 125 svart, vill ha en sån modell. Men vi har hittat en uppe i Stockholm som var röd och svart också skit snygg!
 
Tog mig en skritt tur på Lussi i skogen tillsammans med jönsson och ponny. Dippe red jag ett dressyr pass på nere vid jordvallstorp på en liten gräs plätt med Emma. Gick sådär, han fokuserade på så mycket annat än mig och tog inte mina hjälper som jag ville, ja nej inte ett topp pass.
 
 
SNYGG, INTE SANT!?
 


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan