Lätt mc

Postat den: 2013-07-23 @ 00:07:53 | Vardag | Kommentarer (0)

Har länge velat ha mc kort, vore sjukt kul! Pappa som själv har mc, men knappt kört något när de fick mig och min lille bror tycker det är jätteroligt och är fett taggad på det. Mamma tror jag är lite avundsjuk då hon också ville ha mc kort i unga dar och har blivt rätt sugen nu när jag är på g att ta det.
 
Jag och pappa var inne idag och pratade med körskolan, de visste knappt nått och typ sa att de trodde att man måste vara 16år fyllda för att få börja övningsköra privat. Men när vi kom så kollade vi upp det och man ska vara 15år och 9månader, vilket jag redan är, så vi skaväl gå tillbaka dit tror jag. Pappa har ivarejfall fixat tillstånd så han får övningsköra med mig, nu saknas det bara en mc till mig ;)
 
 
lilla fjutt moppen duger inte längre, haha!

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan