ont i magen...

Postat den: 2013-07-22 @ 23:16:07 | Vardag | Kommentarer (0)

Hellu, har inte mått så bra därav uppdateringen här..
 
Igår så red jag ett dressyr pass på Lussi i ridhuset, hon slappnade av fortare och blev mycket formbar. Dock tappade hon mycket bjudning, skulle behövt ett litet spö att hålla i då. Hon liksom la av och kom inte fram till handen ordentligt. Hon vart rejält svettig och sen så har hon varit lite fettig eller hur man ska uttrycka sig "äcklig"? Skit samma så tyckte jag hon behövde badas ordentligt med schampo och hela fadderuttan! Nu är hon ren och fräsch.
 
Dippe red jag ner till jordvallstorp och simmade med, Jönssons och Lindsey var också med ner dit. Efter lite om och men kom vi ner till vattnet. När han väl kommit i tycker han det är hur skönt som helst, han styr rätt ut! Men vägen ner dit är lite krånglig..
 
Kom hem runt nio, då satt lilla Zelda ute på trottoaren och väntade på att få komma in i buren och få lite pellets att gnaga på. Haha, hon var säkert ute i 9 timmar så motion fick hon kan man väl säga.
 
Min familj kom hem där på kvällen och jag fick mega ont i magen, så låg i soffan med vete kudde på magen. Har haft ont i magen nu till och från sen i fredags, undra vad det kan vara som spökar.
 
Idag så hade vi morgonen i stallet, var tvungen att följa med. Vi fixade allt till hästarna och tanken idag var att jag skulle ha tränat för Karin på kvällen, men jag fick så sjukt ont i magen igen.. så jag hoppade det och har legat hemma i sängen i princip hela dagen.
 
 
 bild sen när jag började rida henne, det var ett tag sedan!

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan