Stendörren - naturreservat

Postat den: 2013-07-26 @ 23:56:57 | Vardag | Kommentarer (1)

Hellu
 
Har legat på en klippa i princip hela dagen idag också, mysigt att umgås och få lite färg. Måste ladda upp så jag pallar hettan i Afrika i vinter. Det är nämligen så att min farmor fyller sjuttio och då tänkte vi ge oss av med familjen till Afrika i 3 veckor. Pappa känner en som jobbar på rosa bussarna så han har gjort upp en plan för våran resa. Så vi vet vad vi kan/ska göra varje dag och när vi ska åka till nästa ställe osv. Sjukt detaljerat i varje fall!
 
Vi åkte direkt till min kusin som blev hela 8 år, grattis! Har käkat, fikat, badad, hoppat studsmatta och hittat på lite annat kul med henne :) Vi åkte därefter direkt till ponnysaran och tog en skritt sväng med dem. Jag red Dippe och mamma gick med Lussi. Red lite öppna, sluta och skänkelvikningar på vägen.
 
Imorgon kommer inte Daniel med familj utan istället så åker vi till min ena farbror och åker vattenskidor, har aldrig gjort det förut men det ska bli spännande att testa på. Kanske kommer även pappas kompis han som fixade med vår Afrika resa ner till stallet med sina systerbarn, inget bestämt.
 
Familjen som alltid håller igång det är vi det, nya saker varje dag. Inte riktigt varje dag men det går i perioder ibland händer det saker varje dag andra gånger är vi bara hemma och ligger vid poolen. Men en social familj är vi det kan jag med bestämdhet säga!
 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Postat av: llryttarna

Hej saga!:) nu är vinnaren av veckansblogg ute, kolla om det blev du!:)

hoppas du får en bra dag, kram:)

http://llryttarna.horseworld.se/2013/07/26/vinnare-av-veckansblogg/#respond

2013-07-27 @ 13:25:25
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan