VATTENSKIDOR

Postat den: 2013-07-27 @ 23:40:00 | Vardag | Kommentarer (0)

Hellu alla fina blogg läsare där ute!

 

Idag hade vi morgonen i stallet, så vart rätt tidigt imorse och jag som är hur morgon trött som helst! Kommer aldrig upp ur sängen om jag inte ska göra nått super kul, typ tävla eller åka utomlands eller så.. då studsar jag upp!

 

Jag och pappa mockade hela utebanan medan hästarna gnagade på sitt hö. Nu under sommaren har det varit lite slarvigt med mockandet där så vi tog oss friheten till att göra en tjänst till klubben, så snälla som vi är. Fixade även iordning allt i stallet på morgonen.

 

Åkte därefter ut till min ena farbror för att åka vattenskidor, det var min första gången. Och jag kan säga att det var skit svårt! Jag tror jag lyckades med allt i starten, jag fall frammåt, bakåt, åkte på rumpa, dök ner med huvudet under vattnet och allt vad jag gjorde. Men till slut efter en paus med mat och kanske 15 gjorda försök så kom jag upp på de där jävla skidorna och lyckades åka ett antal varv. Sen skulle jag testa åka på en skida men då for jag omkull och där tycket jag det räckte. Var inte så vidare varmt i vattnet...

 

 

Åkte därifrån vid 5, hämtade upp lite hjortronsylt hos farmor (himelsk sylt) och sedan åkte vi direkt ut till min mormor där min moster och kusin just nu är på besök. Åt lite mat, åkte båt och fikade. Fick även lite kläder från min moster då hon varit i USA, ett par mjukisbyxor, ett par mjukis shorts och en tröja alla kläder från hollister.

 

Hade tänkt åka ut och rida nu på kvällen men vi kom hem 22.30 och då kännde jag att det var lite väl sent, vi skulle inte ha varit i stallet föräns 23.00. Så nu har ponnysarna fått vila 2 dagar och imorgon väntar hårdkörning, Dippe ska gå ett pass för Karin och Lussi tror jag kanske ska ridas lite i skogen.

 

Har blivit veckans blogg vinnare på en tjejs blogg där jag fick jätte mycket posetiv feedback, sånt man blir super glad av och får energin att hålla bloggen levande! Det stod:

"design:

du har en väldigt fin design och det märks att du lagt ner mycket tid på den, tummen upp! :)

inehåll:

du skriver intressanta och genomtänkta inlägg som är kul att läsa.

- du lägger ut många och fina bilder.

- du har bra variation på inläggen, vilket är mycket bra! :)

 

Vi tycker att du var en värdig vinnare, Grattis! :)"

 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan