fullfart annars är det inte helg

Postat den: 2013-03-24 @ 00:22:03 | Vardag | Kommentarer (2)

Alltid jag som lyckas.. säg senast jag hade en lugn helg, nej juste det finns ingen. Fast jag skulle bli så rastlös eller inte göra ett skit om det inte hände något hela tiden, så det är väl bra :cool:
 
fredag: Mamma, Kicki och Alessandro kom och hämtade upp mig från skolan och så hjälpte de till i stallet. Hem, käka, duscha, göra i ordning sig och sedan bar det av på musikalfest hos en vän. Typ hälften av alla nior på söder var där typ, vi hade det mycket trevligt! Mamma kom och hämtade mig runt halv två.
 
lördag: Gick upp vid 7 för vi hade morgonen i stallet, fixade allt till Dippe när vi ändå var där och tog en morgon promenad med honom. Han har blivit så duktig vad det gäller all trafik med mera! Kom hem vid 10 och åt en god frukost med mamma.
 
Hjälpte pappa att rulla ut värmeslangen, tog och sov eftermiddag också var så trött! Vaknade runt 6 åkte ner till stallet igen och fixade allt till Martell och red ett toppenpass i ridhuset. Han vart riktigt avslappnad på slutet, för att vara honom.
 
mobilbilder for life ♥

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Postat av: Ebba

Vilken fin häst! :)

Svar: Ja, det är han :)
ericssonsaga.blogg.se

2013-03-27 @ 20:28:47
URL: http://northons.blogg.se/
Postat av: Maja

Super fin blogg du har:)

Svar: Tack så jätte mycket! :)
ericssonsaga.blogg.se

2013-03-28 @ 07:58:28
URL: http://majia.blogg.se
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan