Helgen

Postat den: 2013-03-31 @ 23:45:28 | Vardag | Kommentarer (0)

Lördag:

Åkte till stallet tidigt för att fodra och släppa ut pollarna. Hjälpte till på clearrounden hela dagen, sedan red jag ut en sväng på Martell med Clara. Tog även en proemenad över forssen med Dippe, Clara hänkade även då. Mysig dag i stallet och en trevlig kväll hos mormor och nouno.
 
Söndag:
 
Åkte till stallet vid 9 har sedan hunnit fixa allt till Dippe och Martell samt hoppat Martell lite i ridhuset med Amanda på Aqua. Trodde Martell skulle vara hur stark som helst och att det skulle vara skit svårt, men han var faktiskt riktigt rolig :D
 
Rullade på en 5,5:a några gånger och han var med mig hela vägen, vilket känndes jättebra. Hade ingen som kunde höja och sänka så den låg på typ 80 hela tiden, men det räckte eftersom jag inte skulle hoppa honom så högt.
 
Åkte till Farfar och Yvonne vid 1 eller aa, vi skulle ha varit där då men vi var sena som vanligt... Fick super god mat där och hade det trevligt. Hemma har jag inte gjort något speciellt mest chillat och gjort lite nytta åtminstonde.
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan