PÅSKLOV

Postat den: 2013-03-30 @ 00:13:33 | Vardag | Kommentarer (0)

Mitt påsklov började underbart med några timmar på stan med bästavännen :love:
 
Hittade några nagelack, en ny smink väska och en deo. På kvällen red jag Martell och tog en kvälls promenad med Dippe. Sedan var denna fina torsdag över och led mot en fin fredag.
 
Idag har jag tillbringat i princip hela min dag i stallet. Har fixat åt Martell och Dippe, gått med Dippe, Ridit Martell, tagit in alla ridskolehästar och privathästar i storastallet samt våra hästar i bakfickan, täckat av, fyllt på med vatten, byggt bana. Full rulle med andra ord!
 
Jag och Amanda red i ridhuset. Vi skoj hoppade lite på banan mer som markarbete och shit vad het Martell var, han taggar som fan öven om det bara är en bom! Men har var riktigt fin emellan små skutten på 20cm.
 
Imorgon så har vi morgonen i stallet, så det blir en tidig morgon och sedan vid 9 så ska jag vara "banchef" på clerounden. Men nu måste jag sova, natti puss
 
Btw, precis nu upptäckte jag att min snodd i munnen satt bara på en plupp så var tvungen att ta ut den, får be mamma dra dit den imorgon.
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan