Ridpass på Zuri

Postat den: 2013-03-26 @ 22:41:59 | Vardag | Kommentarer (1)

Hellu
 
Ligger i sängen har just duschat och snapchattar med Amanda, riktigt fina bilder blir det! Synd att de inte sparats så ingen får veta hur snigga vi e...
 
Igår hände inget roligt, idag däremot så red jag Zuri. Ska ha hand om henne 2-5 April. En riktigt fin och rolig häst. Linnéa drog fram två bommar med 4 galopp språng emellan som jag började att rulla på och fick jobba för att få ihop henne i galoppen. När jag värmt upp och arbetat i galoppen vart hon super fin, dock vart hon lite tung i handen och bar inte riktigt upp sig själv. Linnéa tyckte att Zuri verkade trivas med mig på ryggen, så kul att höra! :)
 
Hamnade uppe i cafeterian med Annette och Emmas mamma. Vi pratade foderstatus och hur många gånger man ska utfodra osv. Alla ni som börjar ge B-vitamin när eran häst börjar fälla, börja redan 1 december! Sen lärde jag mig lite hur man räknar ut en foderstatus, krångligt men nått fastnade väl.
 
Nu måste jag sova och har kommit på ett bra åsikts inlägg att skriva om lagtävlan :D
 
Då var jag inte gammal

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Postat av: Anonym

Saga upp i dagen!

2013-03-27 @ 23:05:18
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan