ridturen på Martell

Postat den: 2013-03-21 @ 23:46:00 | Vardag | Kommentarer (0)

Hellu
 
Idag så hade vi bara nationella i svenska den skriftliga delen och jag hade min tid mellan 8.30-9.30 sen satt jag en stund i skolan med kompisar och pluggade och snackade lite :) Drog mig hemåt runt 11 pluggade och åt lunch.
 
Kom ner till stallet vid 5 gjorde i ordning Martell på en gång. Amanda kom ner när jag hade sadlat klart, hon var så snäll så hon följde med och hade Dippe i släptåg. Vi skrittade ut en runda på 30minuter sedan red jag lite i tältet efteråt. Han var fin, men vart lite pigg och ville inte arbeta ett tag men efter en stund fick jag med mig honom igen och han gick jättebra! :D
 
Jag och Amanda åt klubba och kollade på Daniel träningarna i cafeterian och sackade, mysigt! Sedan väntade all mockning och hö fixande, men det gick rätt fort ändå. Dippes antiinflammatoriska medel har tagit slut så nu måste vi kontakta någon veterinär igen.
 
 

idag är det en månad sedan jag satt där uppe och styrde runt
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan