sporter

Postat den: 2013-03-24 @ 22:51:30 | Vardag | Kommentarer (0)

Hellu eller godkväll kanske man ska säga? Nej, det var inte det jag skulle prata om...
 
Har ju testat på innebandyn två gånger då jag var sjuk förra veckan och visst det är kul och så, men jag hade ju i baktanken att sluta när terminen tog slut vilket är April ut. Amanda berättade om ett super erbjudande på Actic där mamma tränar och om jag skaffar gym kort där så är det inga bestämda tider.
 
Jag trodde verkligen att jag skulle kunna fixa att träna innebandy nu, men det går inte med bestämda tider och dessutom har jag mycket i stallet eftersom jag har Martell lite då och då plus Dippe varje dag. Dessutom börjar Dippe bli bättre och vi ska kontakta veterinär så förhoppningsvis kommer jag att börja sätta igång honom snart.
 
Lite om min dag då, egentligen skulle jag inte ha behövt vara med på handy horsen för det var så många som hjälpte till redan, menmen. Annette ringde mig och frågade om jag kunde ta Martell, kort efter messade Amanda mig och frågade om hon kunde få ta Martie istället. Då hon hade pratat med Annette innan mig men inte kunde då, för mig var det bara bra att hon tog honom så jag kunde hjälpa till hemma. Eftersom vi renoverar så finns det lite pyssel att hjälpa till med.
 
Clarahjälpte mig i stallet och följde med mig och Amanda ut på min och Dippes 30mins promenad. Hemma har jag gjort våfflor, plockat ut allt ur frys och kylskåp, flyttat på kylen och frysen, flyttat affischer, plockat in alla matvaror, myst med ninen och langat plankor.
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan