underbara onsdag

Postat den: 2013-03-27 @ 22:37:31 | Vardag | Kommentarer (0)

Hellu
 
Idag har det varit en bra liksom många andra. Började med en rätt chill skoldag som uppföljdes av en galen cykeltur i jakt om träningskläder till Amanda. Sedan for dagen iväg på gymmet där jag numera har ett gymkort och ska träna ihjäl mig, i förhoppning om en fin kropp. Fortsatte träningen i stallet med en 30 minuters promenad med finaste ponnyn, i underbara vädret :love:
 
Imorgon ska jag och Amanda jaga bh:ar på stan istället och sedan ska jag motionera två fina ponnysar (Dippe och Twiggy). Mer än så tror jag inte jag hinner, under denna fina dag innan lov.
 
Nu ska jag leta fina kläder som jag vill ha och fortsätta på mitt inlägg om lagtävlingar :thumbup:
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan