forgotten to told you about...

Postat den: 2013-05-29 @ 23:38:00 | Vardag | Kommentarer (1)

Juste glömde säga att på söndag så ska jag vara med på clerounden. Först hoppar jag en 50cm, så om hon stannar kan jag få över henne om hon skulle tycka det vore läskigt. Men om det går lätt som en plätt så hoppar jag en 70 också. Vi får helt enkelt se, detta ser jag som en träning för henne med andra hinder hon inte är van vid osv.
 
Sen i sommar kommer hon inte gå på bete som de andra ridskolehästarna utan hon kommer stå kvar på anläggningen och jag kommer rida henne tills hon blir såld.
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Postat av: Tilda Perman

Du är så duktigt på att rida & det ska bli jätte kul att du kommer nån helg!:)
Jag ska tävla Annie på Söndag, då tänkte jag hoppa 70-80cm.
Kram Tilda;D
#skickavidarenätkärlek

2013-05-30 @ 12:39:07
URL: http://tildaperman.devote.se
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan