måndis

Postat den: 2013-05-27 @ 23:11:39 | Vardag | Kommentarer (0)

Hellu
 
Hatar min dator... hade skrivit ett utvecklat inlägg om dagen men, nej då försvinner det! Nu orkar jag inet skriva om allt så det får bli lite kortfattat.
 
Lussi red jag ett markarbets pass på i tältet. Hade lagt fram två bommar och ett kryss i mitten, det var två och tre galoppsprång emellan. Rullade över det och försökte bara hitta ett flyt. Emellan övningen gick hon superbra!
 
Dippe fick klättra idag igen. Men han behöver det så det går ingen nöd på honom.
 
Zuri red jag ett lösgörande pass på ute. Det började häll regna så jag red inte sådär jättelänge. Men hon var jätte posetiv och fokuserad, så rolig häst att rida!
 
 
jag ser uppstoppad ut!

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan