Pollenallergiker

Postat den: 2013-05-07 @ 08:26:00 | Tankar & Åsikter | Kommentarer (0)

Nån mer än jag som har pollen allergi?

Det är så sjukt irriterande min näsa har täppt igen och rinner... sen har jag även fått nått i halsen som inte går att svälja typ någon slags uppsvällning.
Åh, det är så jobbigt och jag har verken några tabletter, nässpray eller ögon droppar hemma. Brukar inte använda något men tror nog att jag ska göra det i år.
 
Våran höskulle är som rena självmordet om man är pollenallergiker! Som tur är så brukar jag klara mig och har inte sådär jättestora problem men tillräckligt stora för att jag ska märka av dem...
 
 
lussi

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan