raspade tänder

Postat den: 2013-05-31 @ 23:57:47 | Vardag | Kommentarer (2)

Hellu
 
Idag var tanken att ponnysarna skulle bli utridna, hade tagit hjälp av en kompis som skulle rida Dippe. När jag har hämtat Lussi och stallt upp henne nere hos oss säger Leif som jobbar på ridskolan att de har braspat tänderna på henne och att hon har blivit drogad. Så upp och lämna hästen och fråga hur det gått med raspningen om jag kan vara med på söndag eller inte osv.
 
Eftersom Lussi hade blivit drogad och raspad då känndes det inte rätt att rida ut på henne med bett i munnen på en drogad häst. Men den personen som jag frågade hur det låg till med sa att jag kunde rida henne imorgon, då hennes tänder hade varit superfina!
 
Så tyvärr så blev det ingen uteritt som planerat utan jag fick rida i hagen på Dippe istället. Hoppade över en liten stock, lite roligare än att bara trava runt runt. Satt även ner lite i traven idag, måste börja träna lite mer nedsittning på honom! Kanske kommer en lite filmsnutt någon dag och Sofia skickar alla filmer hon har på mig och ponnysarna.
 
 
Jag och Annie♥

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Postat av: Cajsa

Hej! Jätte fin blogg och blogg design du har! Just nu har vi veckans blogg och skulle bli glada om du ville vara med :) //Cajsa

2013-06-01 @ 12:35:42
URL: http://www.teamfour.horseworld.se
Postat av: Emely Björkqvist

Jätte fin blogg! ^^

2013-06-02 @ 10:15:24
URL: http://baszek.blogg.se/
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan