Skolis

Postat den: 2013-05-27 @ 13:02:46 | Vardag | Kommentarer (0)

Tjäna mittbena!

Skrev ett inlägg men min dator dog, får skriva klart det ikväll så ni får veta om min fina helga som jag har tillbringat med fina människor och djur.

Idag har jag tre hästar att rida och två att fixa åt. Tror Dippe sks ut i skogen och klättra, Lussi får nog gå ett markarbetspass och Zuri rider jag nog lite dressyr på. Lär väl komma hem sent om jag ska hinna allt. Måste plugga till min svenska redovisning och umgås lite med ninen så hon blir glad också.

Kanske ska ta och skriva en planering till veckan så jag får ordning på torpet, är så mycket med två hästar plus en extra idag och på fredag ska jag också ha henne :) nu en fin bild på mig


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan