10 sanningar

Postat den: 2013-11-29 @ 23:33:32 | Vardag | Kommentarer (0)

♦ Jag är 159cm på pricken :D
 
♦ Jag kollar knappt aldrig på tv, kan bero på att vi bara har ettan, tvåan, fyran och kunskap...
 
♦ Jag sjunger alltid i bilen, trots att det låter förgävligt!
 
♦ Jag kramar alltid min kudde när jag sover, hehe ;)
 
♦ Jag totalt är kär i popcorn♥
 
♦ Jag borstar mitt hår väldigtväldigt sällan, mina lockar blir så utdragan och mitt hår säger poff och så blir det jätte stort!
 
♦ Jag är jordens tröttaste människa, men det vet väl typ alla... haha
 
♦ Jag älskar att ha koll på allt, då känner jag mig säker! 
 
♦ Jag själv skulle se mig som väldigt orädd, det är väldigt sällan jag drar mig ur saker.
 
♦ Jag kommer få tandställning i underkäken också i början på nästa är :(
 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan