daniel träning

Postat den: 2013-10-01 @ 13:09:00 | Träningar | Kommentarer (0)

Hellu
 
Igår var jag med på Daniel träningen med Zuri, är riktigt nöjd!
 
Vi började med att rulla på två cavaletti med 4 eller 5 galoppsprång och försökte hitta en jämnt flyt hela vägen. Hon trycker gärna på över cavalettin och hinder med för den delen. Hon var riktigt taggad och busig igår, inga olatheter!
 
 
Red sedan blå i höger varv - lila sex galoppsprång - cavaletti 4 galoppsprång. Fick ett fint flyt och kunde sätta upp mig så hon inte sprang ifrån mig, red även detta baklänges.
 
Hoppade sedan en liten bana som ni kan se, allt känndes jättebra hon drog iväg lite efter något hinder men annars satt allt. Daniel höjde uppbanan så det låg på 1.10-1.15 kanske sen hoppade jag 1-5, fick ett stopp in i kombinationen för jag tröck på och sen insåg jag att jag tryckt på för mycket så då försökte jag ta tillbaka. När man tar tag i henne för mycket lägger hon av, men la en volt och kom igen och då gick det super!
 
Är jättenöjd över träningen, känns som om vi förstår varandra bättre nu :)
  

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan