en och en halvmånad sen mitt liv vändes ut och in

Postat den: 2013-10-20 @ 23:59:00 | Vardag | Kommentarer (1)

Idag är det en och en halvmånad sen du lämnade mig och tomheten ekar varje dag! Kan inte sluta tänka på det som hänt och hur det skulle varit om du varit här kvar hos mig, kommer aldrig att glömma dig. Hade aldrig trott att allt skulle kunna gå så snett, vill bara ha tillbaka dig! Det svider så hårt att inse sanningen att du faktiskt är borta och att jag aldrig mer kommer att få träffa dig....
 
I onsdags var det ett år sen jag köpte dig, det var en underbar dag och jag hade sett fram emot att få tillbringa mina sista ponnyåren med dig för jag visste vad du var kaptabel till och hur underbar du var! Under tiden jag hade dig vart du mer ridbar, jätte personlig och helt enkelt bäst! Vi var ett tema och kunde lita på varandra till 110% du ställde alltid upp för mig och du lämnade mig som en hjälte du alltid varit.
 
Varför hade just du ett hjärtfel livet är så jävla orättvist! Ni sprang precis lika mycket men ändå var det du som tog smällen och vi lyckades preics fånga in lindsey... Du gav verkligen allt för mig och jag kunde inte ha varit stoltare över dig, men varförvarförvarför? Orkar inte mer, vill bara gräva ner mig och inte vakna igen. Saknar dig så sjukt mycket min bästavän Diabolo 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Postat av: Ellen

Usch, detta är så jävla orättvist Saga! Världen suger så jävla mycket ibland. Filmen är otroligt fin och visar fina och underbara minnen. Vila i frid fina, fina Diabolo <3 Tänker jättemycket på dig, och jöns finns alltid ! <3

Svar: Ja, varförvarförvarför? Tack Ellen, bästa ponnyn 💗
ericssonsaga.blogg.se

2013-10-21 @ 22:01:42
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan