Helgen

Postat den: 2013-10-08 @ 10:04:41 | Vardag | Kommentarer (2)

Hellu bloggen, det var länge sedan nu för att vara exakt 4 dagar sen. Har haft fullt upp i helgen!
 
Lördag:

Gick upp vid 6 och vid 7 rullade bilen mot södra Sverige. Var nämligen och provred två hästar, ena hästen var verkligen inget för mig, men den andra känndes asbra! Så vi får se hur det blir med det. Kom hem vid 9 och då la jag mig i sängen och kollade på Gossip Girl, som jag har kollat klart på...
 
Söndag:
 
Vaknade runt 11 käkade lite frukost med family. Åkte och jobbade runt 12, har just fått lön så det känndes lite roligare att jobba nu. Gick och kollade på ungdomsrevyn som var bra faktiskt! På kvällen drog jag till stallet, red ett litet lugnt pass i ridhuset. 
 
Måndag:
 
Gick i skolan till 3 åkte direkt till stallet, fixade allt till Zuri och myste med henne. Vid sex åkte vi till farmor och åt en god middag där. Tog en promenad på 45 min med mamma igår kväll, skönt att röra på sig!
 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Postat av: Anonym

Kul inlägg...

2013-10-08 @ 10:52:03
Postat av: inte Amanda igen

Puss

2013-10-08 @ 10:53:56
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan