Torsdag

Postat den: 2013-10-24 @ 13:39:58 | Vardag | Kommentarer (0)

Hellu

Imorse var jag jätteduktig jag gick upp vid 7 så jag slapp stressa imorse, måste ha varit första gången på en månad... Åt en god frukost och sorterade upp alla mina lindor som jag tvättade igår kväll, ska ta och rulla ihop de senare. Ska ta hem alla shabrak, fleecetäcken och regntäcken. Allt som går att tvätta hemma helt enkelt. Tänkte få rent på allt nu innan.

Ikväll är den en kunskapsträff i stallet som jag tänkte vara med på, känner mig tillräckligt stark för det nu efter allt. Ska även skutta runt på Zuri en stund idag och fodra hästarna ikväll. Har en lektion kvar och då kollar vi film, dock så är det en urusel film men jaja bättre än lektion!

Fick tacos i skolan idag och vi får så himla stora bröd alltså...


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan