älskade ponny varförvarförvarför lämnade du mig...

Postat den: 2013-09-24 @ 00:00:00 | Vardag | Kommentarer (0)

Jag vet inte vart jag ska börja, VILL HA TILLBAKA DIPPE! Det har nu gått 2 veckor sedan han lämnade mig och varje dag är en kamp utan honom. Vissa dagar är värre än andra och jag kan/kunde inte göra någonting.
 
Han var den som alltid kom i galopp till min när jag ropade och när jag åkte ifrån stallet så gav han mig en puss. Ingen annan häst kommer någonsina att ersätta honom, för det finns bara en Dippe och det kommer det alltid att göra. 
 
Han gjorde verkligen allt för mig och vi litade på varandra till 110%. Vi har haft många motgångar och nu när vi äntligen var tillbaka på banan igen så sätter hans hjärta stopp för detta. Han har varit skadad över halva tiden jag hade honom, men trotts allt så forsatte vi att kämpa. Hans igångsättning varade i över 3 månader, jag har varit ute och promenerat med honom hur många gånger som helst.
 
Han var perfekt överallt och hade kapaciteten att gå hur långt som helst, vi skulle tillsammans ta världen med storm! Han dog som en hjälte och han kommer förevigt att vara min hjälte ♥

 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan