Dressyren igår

Postat den: 2013-09-26 @ 09:49:30 | Vardag | Kommentarer (0)

Tjäna

Igår så åkte jag till stallet direkt efter skolan, skulle egentligen ha hoppat men Linnea fick förhinder så jag red lite dressyr på utebanan istället. Zuri vart rakad i igår så hon hade energi så det sprutade om det! Hon var helt ofokuserad och ville bara springa runtrunt... Vart några bockserier och så men inte fick hon av mig. 

Började på stora utebanan men kände att det blev för stort för att kunna sätta henne på plats, så gick till lilla utebanan istället. Hon hade världens påskjut och gick riktigt fint egentligen. Men jag fick inte riktigt fram det jag ville, men men. Ska hoppa idag så då tycker hon nog att det blir roligare!







Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan