Hoppat Zuri för tredje gången

Postat den: 2013-09-26 @ 23:14:29 | Vardag | Kommentarer (0)

Hellu, hade en riktigt chill skol dag, endast 3 lektioner!
 
Åkte till stallet vid 13.30 när jag slutade. Linnea hade borstat Zuri så det var bara för mig att ta på alla saker på henne och mig. Linnea gick runt med Zuri medan jag byggde fram. Detta är hindrerna, låg och rullade som i en åtta på detta, rullade på linjen och sen  hoppade jag även en liten bana (siffrorna).
 
När hindrerna var låga konsentrerade varken jag eller Zuri oss ordentligt så vägarna och hjälperna vart inte så bra. Zuri satte inte heller under sig lika bra och hade inte något tryck i galoppen på de låga höjderna. Fick till åttan riktigt bar när hindrerna vart lite högre ca. 90-100cm. Rullade några gånger i slutet på linjen då lång oxern på 1.20 minst! Hon hoppar riktigt bra, dock måste jag sluta vara så ivrig fram utan sitta upp mig mera och vänta.
 
 
Linnea och Zuri
 
Linneas mamma hade mockat åt mig och Linnea hade gjort kraften så jag behövde bara göra höpåsarna, lyxlyx!! Har setat och pluggat i 3-4 timmar nu och har massvis kvar... Men det får jag ta någon annandag, för nu ska jag sova.

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan